Gadżety danych dla e-sklepów

Automatyczna wycena

oszczędzisz
4 h/dzień

oszczędzasz średnio
30 tis./miesiąc

do 1
specjalista

Większa automatyzacja = mniej ręcznego klikania
Dziesiątki godzin pracy dla człowieka, szybki dla Convii.

Ulga. Wyrzuć mylące arkusze kalkulacyjne Excel z dziwacznymi kalkulacjami cen swoich produktów w e-sklepie. Dla Convii to bułka z masłem – zrobi to za Ciebie automatycznie, szybko, poprawnie i wygodnie. Ma ceny konkurencji na porównywarkach cenowych na wyciągnięcie ręki, więc zawsze możesz być kilka kaczek taniej, mieć drugą najlepszą cenę na rynku lub zmaksymalizować obroty. Zasady zależą od ciebie, a następnie Conviu bierze to pod swoje skrzydła danych.

Przewartościować wszystkie przedmioty, które sprzedajesz, nawet kilka razy dziennie? Nie do pomyślenia w sklepie stacjonarnym, spokój w sklepie internetowym. Ale czym jest właściwa cena? Conviu Ci w tym pomoże. Więc to pomoże... Wykona większość pracy za Ciebie. Na początku wybierz strategię i ustal zasady. Następnie po prostu monitorujesz marżę i zysk, dostosowujesz zasady w razie potrzeby. Masz spokój ducha i pewność, że niczego ci nie brakuje.

W obliczeniach Conviu najczęściej opiera się na cenie zakupu bez podatku VAT oraz na cenach sprzedaży konkurentów. Może jednak opierać się na dowolnych danych, nawet na aktualnych cenach sprzedaży. Może (ale nie musi) brać pod uwagę koszt transportu.

Kogo chcesz pokonać (a kogo nie)

Na początku dobrze jest jasno określić, z kim chcesz się zmierzyć na polu bitwy cenowej. Więc kto jest twoim konkurencją? Być może to wszystko sprzedawcy, ale możesz być zainteresowany tylko tymi z "zweryfikowanym" certyfikatem, z określoną liczbą recenzji lub tymi, którzy obecnie mają towary w magazynie.

W Conviu możesz również kliknąć w konkretne e-sklepy, z którymi chcesz nadążyć, lub wręcz przeciwnie, wejść do sklepów, które chcesz zignorować w walce konkurencyjnej. I to na poziomie całego swojego e-sklepu, dla poszczególnych kategorii, marek,... lub nawet konkretne produkty.

Strategia walki cenowej

Kiedy wiesz, z kim walczysz, nadszedł czas, aby wybrać właściwą strategię:

  • cena rankingowa – gdy chcesz być trzecim ze wszystkich sprzedawców lub pierwszym (najtańszym) z tych, którzy mają towar w magazynie.
  • Cena według wybranego konkurenta – kiedy zawsze chcesz być o 1 CZK lub 3% tańszy od wybranego konkurenta.
  • Cena oparta na konkurencji – gdy chcesz mieć cenę na średnim lub średnim poziomie cen konkurencji lub gdy chcesz dodać marżę do ceny konkurencji.
  • maksymalizacja marży – gdy chcesz uzyskać najwyższą marżę, a tym samym zysk operacyjny, cena jest ustalana zgodnie z cenami konkurencji, cenami zakupu i elastycznością popytu.
  • maksymalizujący obroty – jeśli chcesz być agresywny i zdobyć większy udział w rynku, potrzebujesz odpowiednich cen. Conviu zadba również o to, abyś nie sprzedawał niepotrzebnie tanio i nie tracił zysków.
Czy uważasz, że wszystkie te strategie są interesujące? Zgadza się, bo w praktyce prawdopodobnie je połączysz.

Wybierasz inną strategię dla swoich najlepszych produktów, a inną dla longtail. Jeśli naprawdę chcesz bawić się cenami, możesz ustawić inną strategię dla każdej marki, kategorii, segmentu, producenta, przedziału cenowego, poziomu marży, a nawet dowolnej grupy produktów z niestandardową etykietą.

Przegląd tego, co dzieje się na polu bitwy

Zestawienie wyników cenowych za dowolny okres można pobrać w dowolnym momencie w zakładce Statistics. Zobaczysz m.in., jak aktywnie przeceniałeś swoje produkty i jak kształtowały się ich marże. Jeśli chcesz zagłębić się w konkretne przedmioty, przejdziesz do zakładki Produkty gdzie znajdziesz przegląd cen konkurencji, historię przeszacowań i rozwój cen na wykresach. Na przykład możesz przejrzeć ostatnio przeszacowane towary lub produkty z najwyższymi lub najniższymi marżami.

Partnerzy, którzy nas polecają

Przykład automatycznej wyceny

Przewartościować wszystkie przedmioty, które sprzedajesz, nawet kilka razy dziennie? Nie do pomyślenia w sklepie stacjonarnym, spokój w sklepie internetowym. Ale czym jest właściwa cena? Conviu Ci w tym pomoże. Więc to pomoże... Wykona większość pracy za Ciebie. Na początku wybierz strategię i ustal zasady. Następnie po prostu monitorujesz marżę i zysk, dostosowujesz zasady w razie potrzeby. Masz spokój ducha i pewność, że niczego ci nie brakuje.

Często zadawane pytania

Jak często mogę ponownie obliczać ceny?
Ceny mogą być przeliczane zgodnie z Twoimi wymaganiami, np. každou hodinu nebo jednou denně.
Czy Conviu może brać pod uwagę najlepsze produkty przy ustalaniu cen?
Tak, Twoje najlepsze produkty można filtrować, na przykład za pomocą etykiety lub dowolnego elementu w danych. Najlepsze produkty na rynku można filtrować według wartości, która wyraża popularność użytkowników na rynku.
Co muszę mieć, aby ustalić ceny?
Aby wdrożyć ceny, zalecamy dostępność cen zakupu. Można je połączyć na przykład za pomocą dodatkowego kanału XML. Będziesz mógł obliczyć rzeczywistą marżę produktu i monitorować elastyczność cenową produktu. Zalecamy również etykietę, według której chcesz segmentować swoje produkty – na przykład możesz ustawić inną cenę dla nowych produktów, inną dla najlepszych produktów lub produktów longtail.
Czy można prześledzić historyczny rozwój ceny sprzedaży?
Tak, statystyki dla każdego produktu mogą również wyświetlać historyczny rozwój cen danego produktu na komparatorze i w e-sklepie.
Czy mogę ustawić rewaluację na podstawie ceny konkurencji?
Tak, w Conviu można ustalić cenę o 1 CZK tańszą niż konkurencja za pomocą reguły. Możliwe jest również ustalenie ceny w zależności od pozycji, zgodnie z ceną lub medianą (medianą) wybranych konkurentów itp.
Brakuje Wam jakaś odpowiedź?

Ile danych został już przetworzonych przez moduł?

Automatyczna wycena została już przetworzona:

přes
191 GB

przetworzone feedy

ponad 72
milionów

produkty wsadowe

Ponad 56
milionów

produkty przewartościowane

Automatyczna wycena

Nasze ceny są korzystne zarówno dla małych, jak i dużych e-sklepów. Płacisz tylko za moduły, których naprawdę używasz.
Automatyczna wycena
Cena:
Liczba produktów w module:
Aplikuj:
Jak często:
Za kolejne 10 tysięcy sztuk + 20 EUR.

Heureka ma swoje API obciążone stałym cennikiem, zobacz. Cennik API Heureka. Conviu nie otrzymuje żadnej prowizji od tej opłaty i jest jedynie pośrednikiem. Jeśli chcesz korzystać z API Heureka na Conviu, nie musisz płacić całej taryfy (zgodnie z cennikiem Heureka). Conviu obliczy tylko liczbę wywołań API faktycznie użytych.

Jeśli masz własny klucz Heureka API, nie zostaniesz obciążony opłatą za interfejs API Heureka.

Towary API są bezpłatne.

Dlaczego Conviu jest najlepszym partnerem dla Ciebie oraz Twojego sklepu internetowego?

Oszczędność czasu,pieniędzy,narzędzi, ludzi oraz zmartwień
Mniej ręcznego klikania, więcej automatyzacji
Pełna kontrola nad sklepem internetowym, cenami i kanałami
Szybkość, solidność, dostępność 24/7
Nasze wartości
  • Zamieniamy się w słuch.

    Słuchamy i jesteśmy otwarci na zmiany.Dostosowujemy nasz rozwój do potrzeb rynku i klientów.

  • Weźmiemy cię pod nasze skrzydła

    Specjaliści zajmują się Tobą, a nie operatorzy. Możesz liczyć na naszą pomoc.

  • 11 gadżetów pod jednym dachem

    Kompleksowe wykorzystanie danych - 11 narzędzi dla dochodowego sklepu internetowego w jednym miejscu

Recenzje w Conviu

Dla kogo Conviu oszczędza czas i pieniądze?

Díky Conviu naskladňuji položky do Shoptetu na pár kliknutí, a to včetně upravených popisků, vlastních kategorií i cenové kalkulace. Vše jde jak po másle a úspora času je obrovská.
Pavel Borovička
Tak tady se lámou e-commerce ledy. Pomocí (ať už supportem, nebo službou), která se mi od Conviu dostává, jsem ušetřil nemalé peníze za jednoho zaměstance navíc.
Michal Cuper
REDSTORE ONLINE, s.r.o. - jednatel společnosti
Conviu nám výrazně usnadnilo práci ohledně biddingu a rychlých úprav v XML souboru. Dřív jsme na úpravy feedů museli čekat, teď už to zvládneme sami.
Petra Nováková

Nasi zadowoleni klienci

i wielu innych...

Jesteśmy partnerem

Dla kogo przeznaczona jest Convia?

Właściciel sklepu internetowego

Pro vás je Conviu stvořené. Ne jako. Doopravdy. Jedním nástrojem za rozumnou měsíční cenu pokryjete agendy, na které byste jinak potřebovali minimálně 3 různé nástroje… a půl programátora k tomu.

Agencja marketingowa

Spravovat feedy, srovnávače a ceny pro více klientů nebylo nikdy tak snadné a rychlé. Conviu ocení větší agentury, ale i ty jednočlenné (freelanceři). Cena vychází dobře pro všechny.

Dostawca / Producent

Vymýšlejí si vaši odběratelé, co má být ve zbožovém feedu? Ukončete nekonečné diskuse a naservírujte jim data tak, jak si přejí. Využijete i monitoring cen konkurence a propracovaný systém alertů.