Automatyczna wycena
oszczędzisz
4 h/dzień
oszczędzasz średnio
30 tis./miesiąc
do 1
specjalista
Dziesiątki godzin pracy dla człowieka, szybki dla Convii.
Ulga. Wyrzuć mylące arkusze kalkulacyjne Excel z dziwacznymi kalkulacjami cen swoich produktów w e-sklepie. Dla Convii to bułka z masłem – zrobi to za Ciebie automatycznie, szybko, poprawnie i wygodnie. Ma ceny konkurencji na porównywarkach cenowych na wyciągnięcie ręki, więc zawsze możesz być kilka kaczek taniej, mieć drugą najlepszą cenę na rynku lub zmaksymalizować obroty. Zasady zależą od ciebie, a następnie Conviu bierze to pod swoje skrzydła danych.
Przewartościować wszystkie przedmioty, które sprzedajesz, nawet kilka razy dziennie? Nie do pomyślenia w sklepie stacjonarnym, spokój w sklepie internetowym. Ale czym jest
W obliczeniach Conviu najczęściej opiera się na cenie zakupu bez podatku VAT oraz na cenach sprzedaży konkurentów. Może jednak opierać się na dowolnych danych, nawet na aktualnych cenach sprzedaży. Może (ale nie musi) brać pod uwagę koszt transportu.
Kogo chcesz pokonać (a kogo nie)
Na początku dobrze jest jasno określić, z kim chcesz się zmierzyć na polu bitwy cenowej. Więc kto jest twoim konkurencją? Być może to wszystko sprzedawcy, ale możesz być zainteresowany tylko tymi z "zweryfikowanym" certyfikatem, z określoną liczbą recenzji lub tymi, którzy obecnie mają towary w magazynie.
W Conviu możesz również kliknąć w konkretne e-sklepy, z którymi chcesz nadążyć, lub wręcz przeciwnie, wejść do sklepów, które chcesz zignorować w walce konkurencyjnej. I to na poziomie całego swojego e-sklepu, dla poszczególnych kategorii, marek,... lub nawet konkretne produkty.
Strategia walki cenowej
Kiedy wiesz, z kim walczysz, nadszedł czas, aby wybrać właściwą strategię:
- cena rankingowa – gdy chcesz być trzecim ze wszystkich sprzedawców lub pierwszym (najtańszym) z tych, którzy mają towar w magazynie.
- Cena według wybranego konkurenta – kiedy zawsze chcesz być o 1 CZK lub 3% tańszy od wybranego konkurenta.
- Cena oparta na konkurencji – gdy chcesz mieć cenę na średnim lub średnim poziomie cen konkurencji lub gdy chcesz dodać marżę do ceny konkurencji.
- maksymalizacja marży – gdy chcesz uzyskać najwyższą marżę, a tym samym zysk operacyjny, cena jest ustalana zgodnie z cenami konkurencji, cenami zakupu i elastycznością popytu.
- maksymalizujący obroty – jeśli chcesz być agresywny i zdobyć większy udział w rynku, potrzebujesz odpowiednich cen. Conviu zadba również o to, abyś nie sprzedawał niepotrzebnie tanio i nie tracił zysków.
Wybierasz inną strategię dla swoich najlepszych produktów, a inną dla longtail. Jeśli naprawdę chcesz bawić się cenami, możesz ustawić inną strategię dla każdej marki, kategorii, segmentu, producenta, przedziału cenowego, poziomu marży, a nawet dowolnej grupy produktów z niestandardową etykietą.
Przegląd tego, co dzieje się na polu bitwy
Zestawienie wyników cenowych za dowolny okres można pobrać w dowolnym momencie w zakładce Statistics. Zobaczysz m.in., jak aktywnie przeceniałeś swoje produkty i jak kształtowały się ich marże. Jeśli chcesz zagłębić się w konkretne przedmioty, przejdziesz do zakładki Produkty gdzie znajdziesz przegląd cen konkurencji, historię przeszacowań i rozwój cen na wykresach. Na przykład możesz przejrzeć ostatnio przeszacowane towary lub produkty z najwyższymi lub najniższymi marżami.
Partnerzy, którzy nas polecają
Przykład automatycznej wyceny
Przewartościować wszystkie przedmioty, które sprzedajesz, nawet kilka razy dziennie? Nie do pomyślenia w sklepie stacjonarnym, spokój w sklepie internetowym. Ale czym jest
Ile danych został już przetworzonych przez moduł?
Automatyczne ustalanie cen
Heureka ma swoje API objęte stałym cennikiem.
Conviu nie pobiera żadnej prowizji od tej opłaty i jest jedynie pośrednikiem. Jeśli chcesz korzystać z API Heureki w Conviu, nie musisz płacić całej taryfy (według cennika Heureki). Conviu rozlicza tylko rzeczywiście wykorzystaną liczbę wywołań API.
Jeśli masz własny klucz API Heureki, nie zostaniesz obciążony opłatą za API Heureki.
API towarów jest bezpłatne.
Dlaczego Conviu jest najlepszym partnerem dla Ciebie oraz Twojego sklepu internetowego?
-
Zamieniamy się w słuch.
Słuchamy i jesteśmy otwarci na zmiany.Dostosowujemy nasz rozwój do potrzeb rynku i klientów.
-
Weźmiemy cię pod nasze skrzydła
Specjaliści zajmują się Tobą, a nie operatorzy. Możesz liczyć na naszą pomoc.
-
12 gadżetów pod jednym dachem
Kompleksowe wykorzystanie danych - 12 narzędzi dla dochodowego sklepu internetowego w jednym miejscu
Nasze gadżety
Recenzje w Conviu
Dla kogo Conviu oszczędza czas i pieniądze?