Zamówienia
OSZCZĘDZISZ
2 H/DZIEŃ
ŚREDNIO OSZCZĘDZISZ
10 TYS./MIESIĄC
O 1 TYS./DZIEŃ
MNIEJ KLIKNIĘĆ
Podczas gdy ty pracujesz nad tym kilka godzin, Conviu załatwi to w kilka minut i bez błędów.
Chcesz mieć zamówienia z kilku marketplace'ów przejrzyście w jednym miejscu? Automatycznie i szybko? Dla Conviu to pestka! Pobiera zamówienia z Allegro, Kaufland i Heureka Marketplace i niemal natychmiast importuje je do twojego systemu e-sklepu, czy to Upgates, Shoptet Premium, Pohoda czy inna platforma e-commerce.
Na pewno wiesz, co wiąże się z ręcznym przetwarzaniem zamówień z marketplace'ów. Żmudne przepisywanie, przełączanie między systemami, eksporty, importy, niekończące się kontrole. Podczas gdy ty pracujesz nad tym kilka godzin, Conviu załatwi to w kilka minut i bez błędów.
Jak to działa? W pełni automatycznie, 24/7, niezawodnie i szybko. Jak tylko pojawi się zamówienie na marketplace Allegro, Kaufland lub Heureka, Conviu natychmiast je rejestruje i w ciągu kilku minut wysyła do systemu e-sklepu, takiego jak Upgates, Shoptet Premium czy Pohoda. Wszystkie zamówienia serwuje przejrzyście w jednym miejscu, abyś mógł jak najszybciej zacząć nad nimi pracować i skupić się na zadowoleniu klienta. O resztę zadba Conviu.
Jak to działa?
Jak tylko pojawi się zamówienie na marketplace Allegro, Kaufland lub Heureka, Conviu natychmiast je rejestruje i w ciągu kilku minut wysyła do systemu e-sklepu, takiego jak Upgates, Shoptet Premium czy Pohoda. Wszystkie zamówienia serwuje przejrzyście w jednym miejscu, abyś mógł jak najszybciej zacząć nad nimi pracować i skupić się na zadowoleniu klienta. O resztę zadba Conviu.
Dlaczego gadżet Zamówienia potrzebuje każdy e-sprzedawca?
- Oszczędzisz dziesiątki godzin miesięcznie. Wszystko dzieje się automatycznie, a ty masz to bez pracy.
- Będziesz mieć kontrolę nad zamówieniami. Przejrzyście w jednym miejscu, bez skomplikowanego przełączania między systemami.
- Zyskasz to najważniejsze – zadowolonych klientów. O zamówieniach wiesz kilka minut od utworzenia. Możesz je więc szybciej przetworzyć i dostarczyć klientom.
- Conviu pracuje 24/7. Działa niezawodnie i bez błędów.
Integracje wspierające zamówienia
Dlaczego Conviu Zamówienia?
Automatyczne pobieranie
Natychmiastowy import
Bez błędów
Dlaczego Conviu jest najmądrzejszym rozwiązaniem dla Twojego e-sklepu?
- Oszczędność czasu, pieniędzy, narzędzi, ludzi i zmartwień
- Mniej ręcznego klikania, więcej automatyzacji
- Pełna kontrola nad e-sklepem, cenami i feedami
- Szybkość, solidność, dostępność 24/7
-
Zamieniamy się w słuch
Słuchamy i jesteśmy otwarci na zmiany. Rozwój dostosowujemy do potrzeb rynku i klientów.
-
Weźmiemy Cię pod swoje skrzydła
Dbają o Ciebie specjaliści, a nie operatorzy. Licz na naszą pomocną dłoń.
-
13 gadżetów pod 1 dachem
Kompleksowe wykorzystanie danych – 13 narzędzi dla bardziej rentownego e-sklepu w jednym miejscu.
Co Conviu rozwiązuje za Ciebie?
- Edytuje dowolny feed (xml, csv, txt, aheet) zgodnie z Twoimi życzeniami
- Łączy dane od dostawcy dla e-sklepu
- Upiększy feed dla Heureka, Zboží, Google i innych platform
- Ustawia korzystne automatyczne ustalanie cen dla Twojego e-sklepu
- Łączy dane z platformą handlową
- Przetłumaczy opisy produktów na potrzeby ekspansji zagranicznej
- Edytuje lub uzupełnia teksty wykorzystując sztuczną inteligencję
- Ustawia automatyczny bidding dla porównywarek towarów
- Automatyzuje ogłoszenia dla PPC Google Ads/Sklik (nowy moduł)
- Zbiorczo edytuje zdjęcia produktów
- Monitoruje ceny konkurencji
- A co najważniejsze – zaoszczędzi Ci czas na prawdziwe życie
Co potrafią gadżety Conviu?

Edytor źródła danych
TOP gadżet
Przetwarza dane w dowolnym formacie nawet kilka razy dziennie i wytworzy kompletny feed.
Dowiedz się więcej
Połączenie dostawców
TOP gadżet
Opanuje feedy dostawcze, zapewni kategoryzację produktów oraz ustawienie cen i marż.
Dowiedz się więcej
Automatyczny tłumacz
Wiadomość
Na poczekaniu przetłumaczy cały e-sklep, opisy produktów, a nawet feed na kilkadziesiąt języków.
Dowiedz się więcej
Edytor obrazów
W ciągu kilku minut edytuje setki zdjęć produktów, ujednolici tło, doda etykietę i logo.
Dowiedz się więcej
Połączenie z platformami handlowymi
Zapewni kompletną edycję danych i szybkie połączenie z całą gamą platform handlowych poprzez API.
Dowiedz się więcej
Zamówienia
Nowość
Pobiera zamówienia z marketplace'ów i natychmiast importuje je do systemu e-sklepu.
Dowiedz się więcej
Automatyczne ustalanie cen
Śledzi dzień i noc, aby nie przegapić marży lub korzystniejszych cen konkurencji na rynku.
Dowiedz się więcej
Automatyczny copywriter (AI)
Sporządzi zoptymalizowane pod kątem SEO opisy produktów czy kategorii i dopasuje istniejące teksty.
Dowiedz się więcej
Parowanie produktów do porównywarek
Wyszuka i połączy Twoje produkty z pozycjami na Heureka jednym kliknięciem - abyś był widoczny.
Dowiedz się więcej
Automatyczny bidding
Umieszcza kluczowe produkty na najwyższych pozycjach w porównywarkach i nawet edytuje CPC 12 razy dziennie.
Dowiedz się więcej
Monitoring cen
Zadba o to, abyś zawsze był o kilka kroków przed konkurencją - z korzystniejszymi cenami i TOP produktami.
Dowiedz się więcej
Automatyczna reklama PPC
Optymalizuje reklam wyszukiwarkowych PPC na Google Ads i Sklik szybko i skutecznie.
Dowiedz się więcej
Alerty i raporty
Jest cały czas w pogotowiu i da znać, że coś się dzieje lub będzie działo w e-sklepie.
Dowiedz się więcej